Grąžinimo politika

Mūsų tikslas – užtikrinti, kad kiekvienas klientas liktų patenkintas savo užsakymu. Tačiau jeigu kyla nesklandumų, pateikiame grąžinimo sąlygas:

1. Šviežių gėlių grąžinimas


Dėl gėlių pobūdžio (greitai gendančios prekės) jų grąžinti ar keisti negalima, išskyrus atvejus, kai:

  • Buvo pristatytos netinkamos ar sugadintos gėlės;

  • Užsakymas neatitiko to, kas buvo sutarta (pvz., kita puokštė nei užsakyta).

Tokiais atvejais prašome nedelsiant (per 2 val. nuo pristatymo) susisiekti su mumis ir atsiųsti nuotraukas, pagrindžiančias problemą. Kiekvieną atvejį nagrinėjame individualiai.

2. Kitų prekių (pvz., vazų, atvirukų, dovanėlių) grąžinimas


Ne maisto ir negendančios prekės gali būti grąžintos per 14 dienų, jei jos:

  • Nenaudotos, nepažeistos, originalioje pakuotėje;

  • Yra pateiktas pirkimo įrodymas.

3. Pinigų grąžinimas


Jei grąžinimas patvirtinamas, pinigai pervedami atgal per 5–7 darbo dienas tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo buvo atliktas pirkimas.

4. Užsakymo atšaukimas

  • Užsakymą galima atšaukti ne vėliau kaip prieš 24 val. iki pristatymo laiko.

  • Jei gėlės jau paruoštos ar perduotos kurjeriui – pinigai negrąžinami.

5. Kontaktai grąžinimui ir skundams


Jei turite klausimų ar norite pateikti pretenziją – susisiekite su mumis:

Tel.: +370 628 36749
El. paštas: info@dilgelynas.lt

Adresas: Liepų g. 54, Klaipėda